informatie

✅tijdschriften abonnementen goedkoop

✅Het abonnement stopt automatisch

✅Inclusief digitaal lezen

✅Ook briefen bus tijdschriften

Deel u ervaringen met ons

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Informatie

✅Heb je net een Duitse Herder gekocht en heb je geen idee hoe je op een VERANTWOORDE manier voor je hond moet zorgen?

✅Wil jij de werkelijke reden ontdekken wat probleemgedrag zoals: opspringen, hinderlijk blaffen en trekken aan de lijn in stand houdt?

✅Heb je een Duitse Herder die continu aan de lijn trekt en heb je geen idee hoe je dit voor eens en altijd kunt oplossen?

Deel u ervaringen met ons

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Informatie

Heb je net een border collie gekocht en heb je geen idee hoe je op een VERANTWOORDE manier voor je hond moet zorgen?

Wil jij de werkelijke reden ontdekken wat probleemgedrag zoals: opspringen, blaffen, en trekken aan de lijn in stand houdt?

Heb je een border collie die continu aan de lijn trekt en heb je geen idee hoe je dit voor eens en altijd kunt oplossen?

Deel u ervaringen met ons

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Verleiden op internet: hoe maak je een website onweerstaanbaar? Mass Market Paperback – 1 mei 2011

Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische ‘knopjes’ waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Aartjan van Erkel is zelfstandig internetcopywriter en trainer. Hij helpt bedrijven om hun website onweerstaanbaar te maken, en werkte onder andere voor Booking.com, Ditzo, Microsoft, de Nationale Postcode Loterij en SpecialBite. Zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl won de Dutch Small Business Blog Award 2010.

Meer informatie

Zeer goed boek voor gebruikers die hun website goed verkoopbaar willen opstellen ook is het handig voor je een website op ga zetten om dit boek eerst eens te lezen dit boek helpt je verder te komen met je website

Deel u ervaringen met ons

Rating: 0 sterren
0 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.